Aerobic

“In timpul saptamanii, in intervalul orar 08-18, clientii salii beneficiaza de 2 ore parcare gratuita”

STEP AEROBIC – Clasă de aerobic ce vizează în principal musculatura coapselor (muschii abductori si adductori) şi fesiera. Este cea mai activă metodă de a scăpa de celulită. Ideal pentru conturarea unor şolduri irezistibil de seducătoare şi picioare sexy. Este similar cu stilul dansant aerobic, cu excepţia faptului că slăbirea corpului este datorată lucrului cu stepper-ul, acesta favorizând dezvoltarea grupelor musculare şi reducerea stratului de grăsime într-un ritm cu 30% mai rapid decât într-un curs tradiţional.

PILATES – Reprezintă o metodă de gimnastică bazată pe calitate, nu pe cantitate, mişcările fiind realizate lent, controlat, coordonate cu respiraţia. Rezultatul este o stare de bine şi satisfacţie, un corp mai zvelt, muşchi alungiţi si tonifiaţi.

CARDIO & TONING – prin acest tip de antrenament se realizează o îmbunătăţire a funcţiei cardiovasculare, a echilibrului, stabilităţii, musculatura se tonifiază şi se conturează printr-un antrenament intens al întregului corp.

Conceptul bodyART – In antrenamentul bodyART cel mai important este omul ca un intreg cu o functionalitate complexa. Pozitiile multiple din bodyART impreuna cu tehnicile de respiratie in combinatie cu antrenamentul fizic si cu relaxarea mentala vor realiza
o armonie perfecta. Scopul de baza al antrenamentului bodyART este de a asigura
corpului o functionalitate perfecta cu ajutorul elementelor statice si dinamice din
timpul antrenamentului.
Pozitiile si miscarile folosite au fost indelung gandite si alese, ca prin executarea
acestora corpul sa-si recapete postura corecta si sa lase la o parte miscari si pozitii
statice nepotrivite. Fiecare exercitiu trebuie executat incet si constientizat, cu o
respiratie si o concentrare adecvata, pentru ca trupul sa aiba timp si spatiu sa scape
de incordarea negative sau de miscarile bruste si necontrolate.
Antrenamentul pune baza pe antrenarea intregului corp si nu pe grupe de muschi,
cum se intampla in antrenamentul de forta clasic. Multe pozitii din bodyART pun
accent pe echilibru, de aceea atentia va fi indreptata spre centrul corpului.
Acest antrenament ce relaxeaza s-a construit pe conceptul de jin-jang, adica pe
opozitia inspiratie-expiratie, mai précis forta-relaxare. Exercitiile si pozitiile pot fi
combinate ca intr-un puzzle dar pot fi executate si de sine statatoare. Acesta este unul
dintre cele mai importante principii ale conceptului bodyART. Constructia pozitiilor
din timpul unui antrenament porneste intotdeauna dintr-un anumit punct, ca la final
sa ajungem intotdeauna in acelasi punct.
In functie de pregatirea participantilor si de intensitatea antrenamentului, un set de
exercitii (exercise flow) se poate repeta dar se si poate trece la un alt set (combinatie)
de exercitii. Pe parcursul antrenamentului bodyART cele doua emisfere ale creierului
vor incepe sa conlucreze mai bine. Corpul si spiritual vor fi un tot unitar, incordarile
fizice si psihice vor scadea pe parcursul antrenamentului.
Un antrenament bodyART perseverent duce la intarirea structurii ce asigura
miscarea corpului. Trupul va uita miscari si pozitii incorecte, se dezvolta
constientizarea intregului corp.

BOKWA – Bazat pe mișcări simple ce trasează litere, cifre și semne executate pe fundalul sonor al unor hituri internaționale, Bokwa® este genul de program care se potrivește oricui pentru că este foarte ușor de urmat de oricine știe literele alfabetului și cifrele, este eficient în arderea caloriilor și în creșterea capacității cardiorespiratorii, este energic și revigorant și totodată ține activă mintea pe parcursul întregii ore.

Pentru că mișcările se rețin extrem de repede, clasa de Bokwa® poate fi urmată în același timp de începători, intermediari și avansați.
Farmecul acestui concept este dat și de combinația extrem de reușită dintre libertatea de construcție pe care o are instructorul și sentimentul de stabilitate pe care îl are cursantul. Pașii de bază sunt ca elementele unui joc de lego cu care instructorul ”se joacă” și cu care construiește clase simple sau solicitante, cu savoare latino sau cu energia stilului combat, cu încordarea musculară din mișcările aerobice sau cu relaxarea din stilul street-dance.
Un program cardio de grup în care participanții ”desenează” litere, cifre și semne prin mișcări simple, ușor de urmat, fără coregrafii prestabilite, fără elemente numărate. Energic și eficient în arderea grăsimilor, potrivit pentru persoanele care vor să slăbească, să își îmbunătățească starea de sănătate și să crească nivelul de coordonare motrică.

 

KANGOO – Exercitiile de Kangoo Jumps reprezinta una dintre cele mai eficiente metode de
greutate. Pe langa latura lor amuzanta, aceste exercitii ard mai multe calorii decat alte sporturi
traditionale. Specialistii spun ca, in timpul antrenamentului de Kangoo Jumps, arderea caloriilor
incepe inca din primele minute. Exercitiile lucreaza fiecare muschi al corpului, dar in special
fesierii si abdomenul.Practicarea acestei forme de miscare aduce numeroase satisfactii deoarece:
Reduce intensitatea impactului cu pana la 80%
Creste rezistenta
Ajuta la adoptarea pozitiei corecte a corpului
Intareste sistemul cardiovascular
Intareste coloana vertebrala si discurile intervertebrale
Arderea grasimilor este mai accentuata (stimuleaza ganglionii limfatici)
Maximizeaza contractia musculaturii corporale datorita fortei gravitationale pozitive si
negative
Creste motivatia, coordonarea, echilibrul si ajuta la combaterea depresiei

CIRCUIT – Posibilitatea sa-ti lucrezi toti muschii intr-o singura ora! Pentru cei care isi doresc un
corp armonios, sanatos sip e termen lung cu ajutorul programului de antrenament de
intretinere-tonifiere: cresterea masei musculare, concomitent cu eliminarea tesutului
adipos. Activarea metabolizmului bazal cu ajutorul Circuit Training!

TRX – Datorita TRX-ului poți face exerciții pentru toate grupele musculare, având ca greutate propriul
corp, sfidând legea gravitației, într-un mediu instabil generat de unghiul de lucru.
Tot echipamentul constă într-o bretea solidă de nylon suspendată de tavan ca un pendul și care se
bifurcă în 2 bretele ajustabile, terminate cu 2 etriere.
TRX-ul îți dă posibilitatea să lucrezi mai intens sau mai light, în funcție de nivelul tău de fitness,
prin simpla modificare a unghiului de înclinare a corpului. Un unghi mare de lucru îți solicită
intens nu doar musculatura direct implicată, dar, inconturnabil, și pe cea abdominală care face
efortul de echilibrare a mișcării. De fapt, în antrenamentul TRX, nimic nu se întâmplă fără
angajarea puternică a abdomenului – permanent în alertă în lupta pentru echilibru. Deci, aici poți
găsi un posibil răspuns la întrebarea cum scap rapid și eficient de grăsimea de pe abdomen.
Câștigi în rezistență musculară, activarea musculaturii profunde, mobilitate mai bună,
flexibilitate, echilibru,suplețe în mișcări, postură corectă. Este comod și simplu de folosit.
Posibilitățile de exerciții sunt nenumărate.

CYCLING – Obiectivul clasei de Cycling este sa lucrezi grupele de muschi ale corpului in
sincronizare cu ritmul muzicii.
-este cel mai in voga sport de intretinere la ora actuala;
– se antreneaza intens muschiul inimii, motiv pentru care, dupa fiecare antrenament te
vei simti pregatit(a) sa maresti tot mai mult dificultatea exercitiului.
– arzi mai multe calorii decat oricare alte activitati fizice
– elimina stresul
– ajuta la imbunatatirea sistemelor cardio vascular si respirator
– ajuta la tonifierea musculaturii
– se adreseaza tuturor categoriilor de varsta

TAE-BO

facebook continental fitness-spaPentru mai multe informatii si detalii, vizitati-ne pe Facebook.

vizitati-ne pe Facebook